Samospráva uviedla do života zmodernizované Klientské centrum

09.07.2012 Humenné

Humenné 9. júla (TASR) - Mesto Humenné dnes uviedlo do života zmodernizované pracovisko klientskeho centra na prízemí Mestského úradu (MsÚ). Služby pre bežných obyvateľov mesta ako aj podnikateľskú verejnosť poskytuje radnica po novom z jednej centrálnej kancelárie.
Ako informovala primátorka Humenného Jana Vaľová (SMER-SD), v klientskom centre majú prostredníctvom piatich zamestnancov zastúpenie viaceré odbory MsÚ. Doteraz tam fungovala iba pokladňa a podateľňa. Radnica vybavila spomínané pracovisko v rámci jeho modernizácie zároveň novou výpočtovou technikou.
"V klientskom centre sa po novom realizuje overovanie podpisov a všetkých úradných listín, čo sa predtým robilo na 1. poschodí úradu, je tam ďalej stále pracovisko odboru mestského majetku, finančného odboru, odboru územného plánovania a výstavby ako aj odboru dopravy a životného prostredia," konkretizoval prednosta MsÚ Alexander Ernst.
"Ak klient v ten-ktorý deň na klientskom centre nevybaví čo potrebuje, môže tam nechať svoju agendu a vrátiť sa tam opäť na ďalší, prípade o niekoľko dní. Naši pracovníci preňho potrebné veci promptne vybavia, aby nemusel navštevovať príslušné pracoviská Mestského úradu osobne," priblížila ďalšiu výhodu zmodernizovaného klientskeho centra primátorka Vaľová.
Ernst ďalej uviedol, že v novom klientskom centre nemá zastúpenie sociálny odbor mesta. "Ide o špecifický odbor, kde sa prerokúvajú často súkromné a chúlostivé veci. Jeho presťahovanie nebolo nutné aj vzhľadom na to, že sídli na prízemí budovy," uzavrel prednosta.
 

Vyberte región

mark